vineri, 12 octombrie 2007

SSHUUUEEEE!!!

Am fost in Suburbia. Multa lume, multi copii, multe facaturi...dar o atmosferaaaa.
Nu ascult Suie, nu exista in playlist-ul meu, dar concertele lor nu-ti permit indiferenta sau relaxare, altfel decat prin miscari electrice.
Au cantat vreo 2 ore si ... BIS BIS BIS strigau tinerii uzi si adrenalizati de-o camera absolut ordinara si trei baieti.
L-am cunoscut pe ZZZorban pe ATV-u' lui, cu vocea de agatat, ingrosata, ragusita si foarte afectata chiar daca vorbele erau goale...ne-am speriat fiindca ne lipseau foite pe Lipscani si-am fost ajutate fara sa cerem asta...ne-am indragostit unii de altii si am primit gigele de la surori.
- Ana ce bine e afara...hai sa mai stam putin, sa vorbim lucruri administrative cu chei si medicamente uitate pe-acasa...
- Anne zau, am o surpriza pentru tine...ia asculta un ritm aici!
- Si usa? Ramane deschisa?
- Cum altfel, daca vrei, putem sa stam in prag.

- Suc placut, spuse ea imediat ce ii aprinse tigara...
- Imi spui si mie grupa ta sanguina?
- Nu fac lucruri caritabile...visezi cu ochii deschisi...
- Atunci...macar PH-ul.
- Uite ia asta - ii intinse un biletel mototolit dintr-o punga "Green is Better" - instructiunile mele de folosire.
- Drogurile au asa ceva?
- Nu, numai eu am.

- Fluturii astia nu zboara niciodata de pe tine?
- De ce nu intrebi mai degraba de sunt toti albastrii?
- Ce esti tu de fapt?
- O floare plina de polen...

Azi Vexatu la Orange Concept Store si maine Bonobo...ce sa zic?!
HAI.

Niciun comentariu: