marți, 9 octombrie 2007

Stari de spirit

Gandire comfortabila...sa ma vars cantr-un nor pufos cand gandesc...asta mi-ar placea...sa fiu mereu incurcata dar sa nu realizez niciodata asta, sa-mi para o masa densa in care micro-celulele din care-i formata sunt asezate intr-o ordine logica pana la Dumnezeu...
Nu e bine niciodata sa incerci sa explici unde este 19 fata de 23, in case, atunci cand iti iei o pauza de tigara la serviciu...domnisoarele nu mai cred ca tot ce zboara se si mananca, merg pe directia sagetii din stare...si-onfig in reactiile fizice, si-ncep sa parcurga cu pasi eroici strada plina de excremente de ciori...ca doar e toamna-n bucuresti...
Mai am de inteles cateva retete Uncle Statis si-apoi pot sa intru intr-o pisica cul, sa beau ce-mi ofera pofta, sa impart cuvinte zgarcita ca o mireasa...am citit de curand un "indreptar" sau "psiho-sfatuitor" pentru tinerele mirese...de curand, adica in 2007, chiar in octombrie...atat de curand.........ca TINERELE MIRESE trebuie sa DEA RAR, SA DEA CU ZGARCENIE...si mai presus de toate sa DEA NICIODATA DE AJUNS...
Cred ca cineva intelept a scris asta, un ortodox batran care avea probleme cu discrepanta noii generatii, atunci in 1968. :))
Mi-am frant gandurile si mi-am blocat degetele in prea multe e-uri, le-am extras din mancarea proasta, americanizata...
Tradati in dragoste si Test de fidelitate...ar trebui sa povestesc intr-o zi de astea 2 emisiuni, atat de romanesti si nefiresti, cu impacari si de cele mai multe ori desparitri sau batai...atat de uman nene?!
Mai trag o linie ca Kurt Vonnegut in Hocus Pocus si-apoi astept sa-nceapa Toma Caragiu, D-zeu sa-L ierte, sa recite un monolog ritmat:
"Stimate tenismene, ingaduiti-mi sa va fac o confidenta, am o noua dragoste...iubesc tenisul. MUstata pe care o vedeti mi-am lasat-o in semn de omagiu pentru acela care a fost la o mustata de salatiera. Debutul meu in tenis nu s-a produs nici pe Progresul, nici la Wimbledon ci la cineva de la Federatia de Incalzire Centrala. Am asteptat 4 seturi pana sa intru in audienta, dar cum persoana arbitra in deplasare am intrat in prelungiri. In finala, m-a primit, i-am inmanat memoriul, dupa ce l-a studiat cu toata atentia, mi-a facut memorium ghem, am luat ghemul, deci am castigat intalnire, si am ramas la incalzirea cu lemne...ca asa-i in tenis. Depinde foarte mult cu cine joci. Eu odata am jucat cu un jucator senior care m-a rugat sa fac ceva pentru juniorul sau sa nu fie trimis la tenis din camp. Bolintinu' din deal navetist, sa ramana in Bucuresti la tenis de masa, ca adjunct de baiat de mingi. N-am stiut cum sa-l servesc pe junior si-atunci seniorul mi-a luat serviciu...ca asa-i in tenis. De pilda, un fost vecin al meu, la inceput eram egali, eu is peste tot, io teren cu zgura el teren cu zgura, eu 2 camere el 2 camere, eu salariat el salariat...Pe urma, el sef abator eu salariat, avantaj servici el...eu teren cu zgura el gazon ultra central, avantaj el...io joc simplu, el joc dublu, el cantina eu masina, avantaj eu...pe urma eu aici, el in spatele fileului 10 ani de zile, avantaj eu...ca asa-i in tenis...."

To be continued. HAI!

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu e complet:)