luni, 10 decembrie 2007

In trend. Postez chaturi live.

1: ce faci workoholico...inca la birou?
2: :))
2: ba bine ca da
1: te presecuta astia? sau asa iti place tie sa faci overtime
2: ahhh ce bine e pe over time
2: :))
2: aseeeaaa
2: dupa plimbarea cu mirceaaa
2: :))
2: oare de ce scriu de parca as tipa papapapa
2: ecoul
2: :))
2: pfffff
1: exact aste vroaim sa te intreb..dak esti bine...ca mie asa mi se pare
2: da da da
2: se intampla toate mai lent
2: dar e bine
2: asa de bine
2: :)
1: ma bucur k esti in lumea ta
2: :)
2: si eu
2: tu?
2: ce faci>?
1: http://www.youtube.com/watch?v=sUEvtEYfsd0&eurl=
1: eu bine...tocami am revint in camera..sunt fresh si plin de energie
1: vai cat de tare e filmultezu ala
2: ahhh 1 ce urat
2: de ce imi arati asa ceva?
2: doamnneeee
2: mai e
2: :))
1: hai mah k e super fain facut
2: la la la laalalala
1: si coloana sonora e bestiala
2: daa
2: da
2: acum da!!
1: ultima executie e cea mai tare..para rade iepurele
1: cat de sadic...i love it
2: da da
2: hai sa-ti dau si eu din tripul meu
2: vrei?
1: te rog...nu cred k-o sa inteleg...da oricum n-am ce face
2: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=30627193
2: ahhh ce bine
2: de ce crezi tu ca n-o sa intelegi oare?
2: e foarte posibil intr-adevar
2: dar de ce nu poti oare?
1: pt ca nu sutem in acelasi trib..trebuie sa ma adaptez
2: trip
1: da imi place cum suna
1: ma asteptam la altceva ce-i drept
2: :D
2: iuhuuuu
2: cat de tare eeee
2: am ascultat toata ziua
2: dar acum, mi se pare de-a dreptul genial
2: tre sa fac rost de astia
2: foarte trash
2: just like me
1: ) exact
2: serios
1: nush cum ii gasesti tu pe toti
2: mi se pare ca astia canta exact cum is eu cateodata
2: mai ales prima melodie
2: e eu
1: tipa din poza e cumva madonna batuata?
2: nu
2: in primul rand ca nu e blonda
1: seamana
2: in aldoilea rand nu e in sutien ascutit
1: vum nu?..e blonda
2: si in al treilea... madona nu e trash e ce voi fi eu in vrewo 30 de ani
2: :))
2: depinde acum: curva sau doamna,.... perspective sunt mereu mai multe
2: :))

Niciun comentariu: