joi, 3 iulie 2008

Ma las. Am alte vicii



Intaiul pas de dimineata era catre pachetul aruncat, primul brat intins era ca sa-mi aduc bricheta aproape, primul ochi deschis era mijit sa vada unde-s tigarile. Fumam dupa orice: dupa ce mancam, dupa sex, dupa spalare, dupa urcat 5 etaje, dupa sedinte... 3 pachete pe zi e mult mi-am zis intr-o seara la ceainaria magica pe la 9. Am pufait ultimele 3 tigari cu o pofta pe care n-am mai simtit-o de cand m-am intalnit ultima oara cu baiatul de care eram indragostita. Si imi place sa stiu ca-i ultima oara.

Mi-e dor de ameteala din tample, de fumul care-mi zgaria gatul cand era frig sau ma imbata la 40 de grade. Primul meu gest feminin a disparut, degetele apropiate si ochiul stang usor inlacrimat de fum... ma despart de primul viciu si descopar alte 10 in loc.

Imi miros mainile neincetat de cand nu mai fumez. Sapunul sau crema imi fac mainile mostra cateva ore. Ca sa nu mai spun ca stau cu un milion in poseta de 4 zile... tot ce cumpar mi se pare grozav de ieftin.

Ma las. Am alte vicii.

Niciun comentariu: