sâmbătă, 16 august 2008

NU! punerilor de bete-n roate.



Gradina botanica e ascunzatoarea perfecta cand se pune canicula. Nici n-apuca sa numere pana la 15:00 ca noi suntem sub copacii cu placute mici, care parca-si asteapta oaspetii straini intr-un aeroport.
Ne-am balacit in ape de cismea si am simtit dezlegarea de nunti pe pantofii nostri. Ne-am impiedicat necontenit de nuntasi, care mai de care mai inrochiti, involanati, sclipiciosi, in dreptul lacului, pe pod, in lanul de trandafiri, si printre alte fiinte botanice ca mutantii-copaci-cu-clorofila-verde-si-frunze-visinii, veverite si serpi botanici.
Am reusit sa fiu prima in ceva si sa fotografiez primul fluture de anul asta, care avea o aripa uitata prin vreo floare vizitata in trecut.

Am trecut de dimineata prin cartierul brazilian unde fotografiile au curs lant, za dupa za cate-un nou suras si dor si drag si bine ne-a impins intr-o poveste de doi in miez de vara. :) mai multe pe flickr. to be continued, tot spun.

Mi-a placut. Mai vreau.

Hai!

*fara crengi in spita sau rariri de pasi.

Niciun comentariu: