luni, 8 septembrie 2008

Nu exista zile negre sau de ce sa aleg filantropia?

M-am trezit pe-o foaie de CanCan.
Stateam nemiscata intr-o ilustrata facuta de-un fotograf neinspirat, cu privirea pierduta in coltul din stanga si mainile pe-un cos de cumparaturi. Mesajul e sec si fara o stire anume. Doar ca sunt pe cale sa spun ca nu inteleg atunci cand nu inteleg, sa cer argumente atunci cand eu am dar sunt contrazisa si sa-mi mai cer iertare, ca nici oaie neagra nu vreau sa ajung.
M-am delectat. Am lasat la voia intamplarii un picior inauntru si unu pregatit sa traga intregul in fuga spre-afara. OK sau KO? Fara prea multe intrebari, ne plac toate si toti, da' sa stea la ei acasa.
Imi plac cliseele si scarile de bloc care imi includ numele.
Nu-mi mai chem taxiuri, iau si eu avionul.

Nu exista, deci zile negre,
Exista nopti albe, la greu!

Niciun comentariu: