luni, 27 octombrie 2008

Ma trezesc la 10 juma. Pf n-am timp nici de cafea dar lasa ca e baru ala cu patroni italieni care fac cafea nu nes si pun si spuma de lapte. Ok, asta e un motiv bun sa ma dau jos din pat ma ridic sarut plec la baie ma spal pe dinti ma uit prin casa jason nu s-a trezit sau oricum nu e gata deci am timp si de-un ness scurt. fac nessul repede ca e aparat din ala electric care-ncalzeste apa gen intr-un minut pun zahar enorm sa ia din gust nessului ca nu-mi place deloc si ma asez la computer. apare jason mort de somn "aia e cafea" "nu e ness" "pfff, you going to shoot something" "nu da-mi iau aparatu' in fiecare zi la servici" si ma-ntreb ce-o mai fi si asta "ok, i'm going back to bed, if there's no coffee. see you at one at the meeting" pfff, ma oftic. rad. ma refac.

vreau si eu o explicatie chimica la toata treaba asta!

Niciun comentariu: