joi, 16 octombrie 2008

Vara tarzie din primavara chileana. Mai raman o vreme


Nu stiu cum se face ca imi place caldura lor. Mai ales azi.
O noua galerie, un nou uf si seara asta de inainte de tot.
Cred ca si in Chile s-a dat legea aia amuzanta ca nu poti fuma tutun, orice altceva da. Am ras, pe balconul cald cu munti inzapezi sub talpa ochilor. Casa e plina de suntete live, "zise" de doi chileeni aproape necunosuti, maslinii si zambete. Si ritm, si urechi interne fascinante. Haha...

Si asa "Come on Ana, put some stoned music for us tonight, like you must have in Romania." Si nu-mi dau seama cand muzica s-a ales aici, acum, de-aici, de-acum.

Pai bine-am venit atunci! :)

Hai!

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai bine mai ramai atunci, at least 4 a while..caci vreau si eu sa trec pe'acolo