vineri, 26 octombrie 2007

De liceu.

Aseara am fost la concertul aniversar 10 ani OCS. Cu pasi nesiguri, nu-i mai ascultasem din liceu cand caseta lor era un gen de lovemark. Nu mi-am imaginat ca ma voi duce vreodata in Studio Martin ca sa ascult "Oda in Piata Romana", dar iata ca pasii mi-au fost indrumati spre.
Multi copii, hipi, rocarasi, punkeri...de toate pentru toti.
Artistul, de care si eu ca noi toate am fost indragostita era foooarte emotionat, beat sau drogat.
S-a incins pogo atat pe pseudo-bluzuri cat si pe solourile de chitara. S-au dat coate, s-au primit, s-a lasat cu transpiratie si fete de liceu ridicate de maini horny deasupra multimii.

Nimic deosebit, in afara de proiectia din spatele artistilor cu videourile lor din cei 10 ani de activitate intensa, sau de "bataie de joc"- precum ei au declarat...adica ATAT. Ce sa zic?! La multi ani voua, de dragul celor pe care inca ii incantati.

Hai!

Sibiul ne asteapta! :)

Niciun comentariu: