joi, 25 octombrie 2007

Hapciu e cel mai bun spa

Ma simt ca dupa un stranut continuu.

ABOUT YOU NOW

Senzatia de dupa stranut este una dintre preferatele mele. Imi pare rau ca nu-mi aduc aminte de primul meu stranut.
Imi amintesc de visul meu implinit la gradinita cand m-am transformat in Ceanusareasa si de printul badaran incaltat in papuci de cauciuc si cu sosete rupte.
Imi amintesc de primul sarut din spatele blocului cand am jurat ca limba mea nu ar trebui sa atinga altceva decat mancare comestibila si cavitatea MEA bucala.
Imi amintesc de camera de camin constantean plina de urme ale unor oameni necunoscuti, de patura groasa care trasformase patul din grilaj de fier intr-un pat nuptial si de nelipsita melodie "erotica" Speedy Gonzales, demult voiam sa multumesc radioului Mamaia pentru alegerea facuta.

Si primul stranut, oare de ce l-am lasat fara amprente?!

Cum se umple pentru o secunda gandul de ne-gandire, o deplina relaxare primordiala. O detasare completa, un fel de usita spre cel mai frumos vis...asta e pentru mine "dupa stranut".

Iar tu... esti un stranut continuu. Imagineaza-ti...

Niciun comentariu: