miercuri, 17 octombrie 2007

Flu Flu

Azi in 90.
Spre servici, mereu in intarziere, cu nasu-n cartea verde speriata de prea mult mov.
Am vazut o femeie frumoasa, nu-mi place s-o numesc batrana, varstnica...iar bunicuta nu era.
Cu sacou din in, o impletitura fina de cremuri, fusta usor evazata, balerini tomnatici si privirea aceea calda cu un zambet la fiecare colt de trasatura.
M-a privit si mi-a oferit locul...in condiitile in care eu am 21 ani si ea avea cel putin 60.
M-am asezat electonic, tehnologic, hipnotic. I-am zambit apoi si s-a apropiat de mine si m-a mangaiat pe umar:
"- M-am mutat in provincie, nu mai cunosc bunele maniere de pe-aici..."
Si era sincera, si deloc ironica....si se simtea mai tanara decat mine...asta e clar. Si-am iubit-o instantaneu si a simtit.

Hai!

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai