joi, 11 octombrie 2007

Hei!!! I've been trying to meet you...

Aseara am fost in Cool Cat, cu A. si B. Muzica de-a noastra, perne din vinilin ca acasa, parchet si apa plata cu cafea. "Prieteni" in jur, discutii, forfota pe scurt. La un moment dat, dupa cateva clipe de neatentie distributiva, am observat ca barul era plin de....fete. Cum? Am spus eu si A. incruntate?!
Am trait asta din clasa a 9...am trecut numai prin clase, grupuri, gasti...cu cate 1-2 baieti si 20-30-... fete. Asa am inceput noi discutia ce urma sa ne acopere intreaga seara...
Se intampla, mai observa cineva? Ne inmultim, noi sexul frumos...dar avem nevoie si de altfel de sex, cel tare. Daca in vreo 50 de ani, timp in care evolutia tehnologica, culturala etc vor continua exponential crescande sa tina pasul cu creierul celor destepti si puternici...daca nu va fi nevoie sa inventam un mod in care sa se nasca mai mult baieti. Si daca eu imi doresc o fetita? Nu am voie sa o fac, si cum baietii vor avea de ales din femei trecute de varsta a 3, si cum se va schimba varsta de casatorie fiindca hai sa fim seriosi...cu totii stim ca barbatii sunt vanatori iar noi suntem "taking care of...".
O sa vina vremuri grele...

Un comentariu:

@ukasitotea spunea...

sor'mea! nu cred ca ti-am spus vreodata cat de tare tare chiar te iubesc, coaie!!! defapt cine ne vede pe amandoua chiale asa, intelege! pupicei