duminică, 11 noiembrie 2007

PD, Carrefour din nou si scara Armeneasca 19.

Noi citim. Citim tot ce ne pica-n maini. De la carti de beletristica la site-uri stumble-uite, de la revista lunara (sau saptamanala ?) carrefour pana la "Uniunea Europeana. Instructiuni de folosire" ce ni-l ofera PD-ul.

Editoriale pline de metafore si stil, bancuri bune, integrame si nelipsitul SUDOKU sunt doar cateva elemente interesante ce le putem afla in REVISTA Carrefour, bineinteles toate inserate printre packshouturi de carne, mazare si peste la preturi mici mici.

Ieri seara, in cutia noastra postala am gasit "Uniunea Europeana. Instructiuni de folosire".
Mi-am aprins o tigara, ca sa postim linistiti si m-am asezat in varful patului. Am tusit de doua ori ca sa atrag atentia publicului si pe un ton sobru, atata cat politica din Romania imi permite am inceput:
"Cum sta treaba cu Uniunea Europeana?
... Se intreaba Ion, se intreaba Gheorghe, ser intreaba Maria. Poate te intrebi si tu. Treaba cu Uniunea Europeana sta in felul urmator: e ca si cum pana acum mergeai singur si de acum incolo ai cativa tovarasi de drum. Mai schimbi o vorba, mai ceri un sfat, mai spui sau asculti o poveste, mai primesti si mai dai o mana de ajutor."

M-am oprit. Am mai tras un fum.

. . .

Clatiti-va ochii si albiti-va sufletul cu noul ghid gratis de la PD.

Hai!

Niciun comentariu: