joi, 15 noiembrie 2007

resturi.

Nu mai fac demult calcule matematice.
Simt totusi intersectia gandurilor mele. Trasez involuntar diagonale si mediane. Punctul de intersectie e usor vizibil si greoi. Confuz.
Vreau sa ma pierd intr-un dans de mambo. Sau salsa. Sa stau in coltul ringului si sa surprind resturi de oameni fericiti. Sa le preiau din emotii, miscari... melancolie, entuziasm. Sa le fur pasii care-mi mangaie raza vizuala.
Sunt intr-un bal-mascat. M-am prelucrat si am devenit un obiectiv de interes personal.

Fara narcisism, ca da dureri de cap. Doar cu petale untoase si o aripioara de gargarita. Cu putine diminutive si inca 30 de idei nenotate.

Crud.

Spre fraged tomnatec. Bal-mascat al naturii.

Decor.

Fug.

2 comentarii:

@ukasitotea spunea...

frumoasa esti, buai sora a mea! sunt mandra si incantata de tine! te pup de un katralion de ori pe gandurile tale innotatoare! respect, man!

mirror this! spunea...

:) Reverenta.