joi, 13 decembrie 2007

Alegeri - scurt(metraj)

Ploaia de care se fereau toti o facea pe ea sa zambeasca. Umezeala, sclipirea griului trist, luminile care bombardau panza de apa... se simtea in largul ei. Mergea incet pe strada ingusta, se lovea de oglinzile retrovizoare dar fara sa simta, le magaia, era mangaiata.
- "Mii de ganduri. Daca as putea sa le notez, sa fie o cale, mii de pagini pe zi."
- "Buna A."
- "Ah, si tu esti in ploaie... m-am temut ca n-o sa mai apari. Miroase a mucegai si a flori pe geamuri inghetate."
- "Mi-e dor de tine..."
- "Fac o alegere. Sunt cu mine. Ma ascund in teatrul meu de papusi, sunt un personaj fermecator. Fara glas si miscari proprii, dar incantatoare!"
- "Cand vrei sa ne vedem?"
- "Ieri m-am urcat in marul ala batran din fata A19. M-am zgariat in palma stanga. Am deci cateva lucruri de insanatosit, cum ar fi linia destinului... sau amprenta de identificare. Sunt anonima... hm, fata de mine si de voi"
- "Vrei un sfarsit?"
- "Caut fire de naratiuni, imi plac descrierile si compunerile fara limitari prin titlu sau fraza de inceput. Mi-e dor de neprevazut desi ma sperie. Fug... de data asta valsand printre picurii acaparati de forte gravitationale. Zbor. N-am forta, si nici pe-a lor nu o preiau. Ma vreau cu mine, aici... zburand"

Niciun comentariu: