joi, 13 decembrie 2007

Se intampla ceva.

Nu pot sa aleg. Nimic.
Daca unii isi doresc sa fie pentru o zi presedinti, cantareti de succes, slabi, grasi, fericiti, frumosi...
Eu... imi doresc acum o zi in care sa nu fiu nevoita sa aleg nimic. O zi. Sa-mi las gandurile sa se plimbe linistite prin agitatia calma sau haotica din jur.
O zi in care ma trezesc si nu ma intreb daca sa beau ceai negru cu lapte sau cafea. Daca sa fumez Marlboro nou sau rosu-lung ca prima tigara, vitala aproape pentru ameteala aceea reconfortanta de mim a somnului. Sa nu trebuiasca sa aleg daca sa-mi iau bluza mov sau cea albastra. Sa fie un singur mod de a face comenzile DTP, fara pantone si CMYK, sa nu vina nenea cu multe bijuterii ci cu un inel pe care e scris numele meu si pe care stiu ca vreau sa mi-l cumpar, sa merg la Derby si sa aiba un singur fel de mancare bun si o bautura racoritoare, singura si ea.
Sa fiu indragostita de un baiat, sa nu fie decat un film la TV la care sa ma uit, o singura pagina de net si melodia aceasta pe care o ascult acum care sa ma trashuiasca mai tare ca acum.

Eu si cu aia de la BCR ce vrem o lume lame. Eu azi, ei mereu. Pacat ca habar n-au ce-mi doresc eu acum. Ciudat ca nici eu nu stiu, va trebui sa aleg...

Niciun comentariu: