duminică, 20 ianuarie 2008

Pretentios. Pfff.




Psychofreud... asa am inceput sa ne planuim seara si am sfarsit cu un orgoliu mai mare.
Mi-am strapezit dintii la Becker Brau, cu o formatie care canta in fiece vineri-samabta-duminica si care are acelasi playlist de 10 de melodii pe shuffle (r copyright). Am ajuns intr-o atmosfera STUMBLE in A19 care si ea credea ca J. este doar un gand si nu o persoana.
Am reusit sa ne facem curaj sa mai incercam o data sa sarim peste coada plina de energie prizata sau calm inhalat, cei 200 de bucuresteni din fata fabricii. In taxi am hotarat ca de fapt nu va fi nicio coada. N-a fost.
Am intrat surescitati si ne-am lasat dusi de valuri de maini, tample, ochi, abdomene si omoplati aburinzi. Am serpuit, am fulguit, mi-am simtit toti porii fierband in propriu lacas, un fel de suicid fierbinte si extravagant. Am cautat guri de aer prin densitatea fumului si am reusit printr-un joc de tetris cu care scadeam randurile de non-oxigen.
Ahh, abia-l astept pe urmatorul.
Hai :)

Niciun comentariu: