vineri, 7 martie 2008

Part time.










I'm burning her dubiously, precum un apropiat descrie.
Am schimbat contexte si imprejurimi fiindca vreau sa dau de prospetime odata cu primavara. Sa aud cum se sparg bobocii nou-nascuti ca baloanele de sapun din capu-mi.
Si fiindca boarea asta de primavara aduce si noi inceputuri: am pus bazele unei prietenii platonice cu o bucata de plastic, Astroboy. Si nu oricum, cu doua taisuri: ori directioneaza ori da cu pumnul, si-atunci aleg zambetul si-o poza reusita de Corin C.

Inca putin si invat alfabetul evantalic. Sa-mi fie de bine!

4 comentarii:

Corin Chiriac spunea...

Corin C. deci. Bine, Ana T. :)

mirror this! spunea...

:)
Suntem personaje din opera doamnei Hortensia Papadat Bengescu.

Corin Chiriac spunea...

Bengosieni. Eu nu mai stiu nimic de tine. Sa-mi spui :)

mirror this! spunea...

Hm, imprevizibil scenariul meu :)