luni, 24 martie 2008

Vacanta, scoala, vacanta, scoala.



Ma simt iar in liceu. De cate ori suna de intrare, prima intrare, la prima ora... luni.
Fiecare weekend imi cade ca o vacanta de vara, las timpul sa se scurga lent fiindca nu-i acord importanta. Mi-e tot una daca deschid ochii la 10 sau la 18. Dansez pe balcon, fotografiez detalii, povestesc, exagerez amanunte picante si nuantez relatii.
Si-acum luni, mi se pare ca tot el, care mi-a prelungit fericirea si soarele, incetineste acum si se tot lungeste... pana devine insuportabila pana si lumina zilei. Ah, depresiile de luni! Ce mizerie!

2 comentarii:

Maria spunea...

Stiam eu ca si tu minti :))

Si nu, nu ti-e tot una... macar spune asta. Ai prefera sa nu ne mai plimbam doar noaptea cu ochelarii de soare.

Iar lumina zilei e insuportabila in orice zi...ca deh, viciile ne tin in viata :P

Luni e o zi faina pentru ca ... mai cunoastem si noi oameni, ne mai sunam rudele si... stii tu :))

mirror this! spunea...

:)) ei da! dar sa fie mai o luni la doua saptamani, ca nu vrem lunea ca viciu :P