marți, 15 aprilie 2008

Lotto Prono 6 din 49.In A 19.

Azi, desi in prezenta unui barbat dar e frate-meu asa ca nu se pune, am hotarat ca ne vom adapta inuman de repede daca am castiga marele premiu la 6 din 49.
Ioana va castiga, am hotarat asta usor intrucat doar ea incearca cel putin o data pe luna si e convinsa ca ea va fi una dintre castigatoare (curand, prin mai, sa fie caldut si sa poarte pantalonasii aia scurti :) ). Ne-am rugat, ca niste romance ortodoxe, fiindca stim ca Dumnezeul nostru este obisnuit cu astfel de rugi, "Da Doamne sa castig la Lotto!".

Ioana va merge la munca luni, marti, miercuri cand ne vom vedea, ne vom plimba prin cismigiul batucit de multimea de oameni si vom face balonase, joi si vineri cand vom iesi in alte parti... si tocmai duminica, ne va suna si ne va spune ca trece pe la noi (Maria a adaugat "in 3 ore deci"...:)) ) Si, dupa ce trasaturile i se vor fi schimbat intr-un calm si-o liniste profunda dar imprevizibila, se va urca in masina din povesti si va fi inconjurata de 5 motociclisti si in urma cea mai minunata-profi-tehnologica-din aia cu baie-nauntru cu carbon care absoarbe tot... stiti?- rulota din lume si ne va suna din fata blocului. Va urma o cearta de 30 de minute in care noi ii vom spune ca trebuie sa urce ea, ce-s filmele astea, ea va fi nevoita sa mute tot ansamblul in fata balconului nostru si va fi nevoita sa ne si spuna prin telefon toata surpriza... In cele din urma ne bucuram cu totii de marea binecuvantare si noroc, destin si alti dumnezei.

Asa va fi saptamana viitoare... sau mare parte din ea.:)

Hai!

Niciun comentariu: