marți, 22 aprilie 2008

Vedeti stalpul ala? Eh, eu nu l-am vazut!?!

Astazi, in Cismigiu, ocrotita cumva de caldura familiei si primaverii, mi-am lasat soarta decisa de un papagal galben pe nume Shakira.

Fara o introducere prea lunga va redau intru totul:

Cum va fi si ce-a fost pana acum
de Shakira

Partea I - PLANETA DE DAMA
La inceputul primei parti a vietii n-ati dus-o prea bine dar datorita norocului sunteti acum in plin triumph si bucurie. FOarte rar se intampla sa aveti dezavantaje sau suparari. De multe ori se intampla sa confundati inchipuirea cu realitatea. Sunteti usor de satisfacut insa va ofensati si mai usor dar va trece repede. Sunteti geloasa, iubiti cu pasiune, dar la suparare sunteti in stare de orice fapta fiindca nu va lipseste curajul. Veti trai 73 de ani.
Loto: 8, 23, 14, 1, 4, 5*

Partea II - PLANETA DE DOMNISOARA
Viitorul dvs. apropiat arata incredibil de bine. Desi, la inceputul perioada veti intampina unele probleme, mai ales de natura sentimentala, veti avea surprize placute ca femeie. Sunteti remarcata de doi tineri si curtata insistent. Nu neglijati semnele minore de boala si odihniti-va ceva mai mult. Evitati cearta cu rudele. Te vei casatori cu Costin.
LOTO: 7,14, 87, 35, 46,27*

Dar pana sa termine ultimul numar norocos Shakira disparuse. Am inteles, e un papagal, are si el micile vicii, ca zborul. Ta-tai, am fluturat din mana... si hai!

*Numerele nu sunt cele reale, e de inteles.

Niciun comentariu: