marți, 13 mai 2008

13 Mai.

E 13. Am doua examene si un brat de cursuri. Mananc, de o ora, jumatate de lingura de unt de arahide si fac orice altceva decat sa invat.

Traiesc un reality show or so it seems.
Suntem 3 oameni complet diferiti adunati intr-un apartament, nevoiti sa supravietuim 3 poate 4 saptamani. Cateodata chiar cred asta, de cele mai multe ori rad. Si azi, cand eu dormeam pe canapeaua din sufragerie aud zgomote ciudate in hol, reality show-ul are ceva rating daca au mai adus doi oameni. Un cuplu, simpatic, o iubire de 11 ani ca-n prima zi... si noi 3, cei care razbisem celor 8-9 zile :)) - ah ce frumoase-s serile cu Ioana-n bucatarie!

Fac cu mana camerei din coltul din dreapta sus si ma rog sa nu dea vreo inundatie peste noi si sa avem si noi niste bani cu care sa nu fim nevoiti sa mizam la table. hahaha

Hai!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu o sa fie nici o inundatie...De dragul experimentului ar putea cel mult sa ne taie apa. Important e ca am reusit sa trecem de primele eliminari. Si asta s-a intimplat mai ales pentru ca facem rating.O singura rugaminte as avea...NU MA MAI DATI JOS DIN PAT NOAPTEA CA MA TREZESC DIN DOUA IN DOUA ORE PE PARCHET

mirror this! spunea...

:)) am auzit eu. dar ai cazut de vreo doua ori si cand dormeai doar cu unu... nu stiu ce sa zic hahaha