marți, 29 iulie 2008

De scris.





(ca introducere vreau sa marturisesc ca tare ma mai bucur ca-mi vine sa scriu :) )

Sunt la prietena mea Anne. Scotoceam prin laptop ei si gasesc folderul ana, adica eu. M-am bucurat: cateva documente pentru facultate, vreo 2 proiecte neterminate, fotografiile facute de Alex de pe vremea cand eram cheala, un research neterminat de pe vremea cand lucram la DDB, un word cu adresele de mail de la toate agentiile de publicitate din bucuresti, si CV-ul meu de acum 2 ani.
Si tot acolo un folder maaare de muzica, gen playlistul meu de acum doi ani. Pfff, departe de mine acum: the knife, hot chip, royksopp, mr hudson and the library room, dj vadim, amy winehouse, dub incorporation, peter bjorn and john, (ma rog mai erau vreo 3 raggaeisti imposibil de reprodus aici. Nu mi-au venit mie in minte decat dupa ce le-am citit, dar clar nu m-am gandit de 2 ori inainte sa le scriu aici, deci se pune bun la leapsa :)

Astfel, cum spuneam, i-am raspuns si lui Minimal, primele 7 muzici de preferat fara sa ma gandesc de 2 ori (de fix acum 2 ani :)) )

Niciun comentariu: