marți, 29 iulie 2008

Imagini pixelate.

De cand am cont pe flickr m-am detasat de blog, e drept. Dar am atatea povesti de impartasit ca-mi e greu sa le fac si prin cuvinte si prin fotografii. Asa ca imi aleg perioadele mai rodnice in ale pozatului sau in ale cuvintelor.
Imi plac personajele virtuale. E-adevarat ca niciodata nu stim ce demente sau dezechilibre psihice sau fizice sunt in spatele lor. Dar research-ul care urmeaza dupa aparitia lor misterioasa, micile labirinturi virtuale ma fascineaza.
Cate bloguri are, de la cine are commenturi, pe cine are la linkuri, are flickr, cont pe deviant... oooaaaaa. povesti... in cele din urma se lasa cu prietenii care se extind de la flickr/blog la mess si fata-n fata. N-am fost dezamagita de nimeni, numai oameni frumosi.
In mai putine cuvinte, tocmai imi declaram noua dependenta.

Hai!

Niciun comentariu: