luni, 28 iulie 2008

Vederi din Lenningrad.

Eu si Z., colegul meu, ne intelegem bine. Azi, inainte de sfarsitul programului, spre exemplu, am fost in excursie sa cumparam o Fanta.
In drum spre locul cu pricina am luat 2 vederi, ne-am dat seama ca am ajuns in Lenningrad. Am decis sa ne intoarcem pe meleagurile noastre. Drumul nu era deloc familiar, dupa multe miscari geometrice prin imprejurimi ne-am intalnit cu directoarea noastra doamna T.
- Buna dragilor, ce faceti?, surade ea.
- Bine, mergem sa luam Fanta.
A izbucnit intr-un ras pe care poate in mod normal si-l abtinea.
Noi ne-am continuat drumul mult mai relaxati intrucat eram atat de aproape de sfarsitul excursiei. Am cumparat Fanta. Ne-am oprit amandoi in pragul magazinului mixt, ne-am desfacut cele doua doze de Fanta si am baut insetati, in timp ce doamna T. a trecut zambind pe langa noi.
Perfect.

Hai!

Niciun comentariu: