vineri, 22 august 2008

Respect Magda si la revedere!



Probabil ultima aparitie a Magdei la TV, scris pe ecran cand am avut norocul de-a deschide oteveu.
Telespectatorii in direct mai tripati ca cei de pe sticla.

- Buna seara, sau buna noapte ce-o fi... domnule... cum?... a Ninel... doriti sa vorbiti cu... Magda, nu?
- Daa dom'le de fapt eu vreau sa vorbesc si cu dumneavoastra si ea sa intervina doar cand simte nevoia eu n-am ce discuta cu o mincinoasa ca ea de ce mai vii mah la emisiune ti-e greu sa stai in banca ta tu crezi ca nu si-a dat toata lumea seama ce mincinoasa esti ca de cand am inceput emisiunea urmaresc ia zi cand ai mintit prima oara cand ai spus treburile alea sau a adoua oara cand ai spus alte treburi sa stim macar acum adevarul de ce vii daca nu ne zi...
- Domnule :) Vorbiti cu mine? Eu sunt Magda si vin la emisiune pentru ca sunt invitata. Si nu, n-am mintit. Adica am ascuns ceva in ideea de a salva o persoana care nu se pune ca minciuna. Asa ca nu ma mai acuzati ca...

Emisiunea a fost in direct multe ore. Ma intreb cine bea ce ca sa stea atata timp treaz si-n direct. Prizati prizati cu glume bune.

------------------------------------------------------------------------------------->

Am plecat la Sinaia. Miezul caniculei ma va prinde-ntr-un izvor.
Hai!

-----------------------
-----------------
---------
-----
--
-
Paf! Si a iesit asul din maneca! A ta mah! Hahaha!
jet set. pick up. checkmate.

4 comentarii:

utopic spunea...

let's risk it, ana!

mirror this! spunea...

choose the sin, ana!

Anonim spunea...

..choose life, ana.

mirror this! spunea...

:) i always do!