vineri, 5 septembrie 2008

Bai, mi-a intrat in sange.

Mmmm, tempting indeed
Adventure is what i need.

Cand simt ca vara se scurge-n seri mai reci, ma adun si ma implic in activitati sociale.
Aseara la Baraka m-am euforizat cu beats.
Aproape ca mi-am ridicat tricoul de fericire.

Absint dupa absint; DrOG se face.

Ritmurile alea nu mai erau de auzit ci de lasat inauntru, fara nicio piedica. Demult n-am mai prins o reuniune de urlete de placere, de dans nonstop. TRG sau TGR sau cine s-a gandit sa combine asa sunetele sa fie sanatos tun si sa ne mai impuste asa. A facut ce-a vrut din noi si ce ne-am mai lasat pana dimineata.

Multumim deci. Plecaciune.

Hai!

2 comentarii:

utopic spunea...

trebuie sa ne ridicam tricourile impreuna pana ..marti

mirror this! spunea...

nustiudacasamamairisc. euclarimiridic,tutecamdailafund.