joi, 4 septembrie 2008

ti-ai dat drumu' sau la noi inchide la non-stop.

- Mami hai, ce te tot pffiesti, deschidem oteveu si se-ndoaie realitatea la picioarele tale.
- Hai da-mi sampania aia si mai discutam.
- Ahhhh, ce te-as fute.
- Hai gata. Nanitza! Daca nu te opresti sunt nevoita sa chem taxi, sau mai bine cheama-mi tu.
- Buna seara, as vrea si eu o masina pe Strada....
- Ai sunat la Total? Nu merg cu aia, niste distrusi. Violuri si sechestrari.
- Da, scara Ana...
- Inchide telefonul. Te deranjeaza gheii?
- Nu, da' sa stea la ei acasa, dom'le, sa nu-i vad io. Tu'i gatii ma-sii am varsat vinu' pe masa de piele. Jetseteist milionar...
- Se panicheaza... Menegiurea emotiilor nu-ti functioneaza in seara asta. As vrea niste pastile cu hormoni. Procentele mele sunt mai exacte.
- Honey...Vrei sa te duc la McDonald's, mergem impreuna. Iti iau ce vrei tu.
- Mergem, ca au anti-vomitivi.
- Ce bine e cu tine!
- Ce repede uiti!

2 comentarii:

utopic spunea...

ce-ai cautat ma iar acolo? pfffffffffffffft

mirror this! spunea...

rosu nu-nseamna stop. let's risk it, ana!