sâmbătă, 6 septembrie 2008

Draga Jurnalule,

Astazi am luat micul dejun la 14:00 si in oras.
Un moment prielnic pentru a admira sau a-nu-admira oamenii din Bucurestii nostri.
Si deodata, sub ochi apare un om maruntel si negricios, cu o cutie cu scrisori si 2 papagali galbeni. Si zic, ah ce dejavu, sa il duc din nou la capat. Si m-am lasat.
- As vrea si eu sa-mi extraga viitorul.
- Da domnita, zice omu'. Hai cu viitor, dezleaga, dezleaga (zicea spre papagali, si unul s-a aplecat si-a tras un biletel-cu viitorul meu)
- Ah, multumesc... cat cos...
- Sunteti casatorita, necasatorita sau divortata? ma intreaba grabit si cam serios.
- Cam intime intrebari, sunt necasatorita, dar ce importanta are? si zambesc in spatele ochelarilor care mergeau la tzanc cu terasa.
- Hai, hai, domnisoara, dezleaga!
- Ah, da... pai atat vreau...
- Haideti si zodia si aveti toul in maine...
- Dar eu nu vreau sa am nimic in maini dom'le, eh asta-i culmea?!
- Hai spuneti-mi zodia si cu asta basta, atat mai e , va opriti ca tiganul la mal
(radem amandoi putin)
- Pai stie papagalul nu?
- Ei stie el, dar nu chiar orice.
- Aha, varsator sunt.
(si parca dintr-o data agitat, trage de cutie spre dreapta, ca de-o masina de scris urmatorul rand, apuca unul din papagali de cap si ii infige ciocul intr-o gramajoara de varsatori. Papagalul se-mpotriveste si la urma isi accepta conditia si-mi extrage norocul).

Pe scurt papagalii stiu tot. Biletelul de VIITOR se termina cu o speciala "Distractie placuta!" haha. Pe biletelul "PLANETA DE DOMNILOARA"ca ma casatoresc cu Adi, "tarziu dar bine". VARSATORUL n-are sens pur si simplu.

Multumesc papagalilor mai ales pentru cele doua variante de numere la Lotto Prono.

Hai!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu inca il astept pe Sorin. Trebuia sa vina de vreun an. S-o fi oprit sa ia o ciocolata. Doar stie ca-mi place. Auzi. M-am gandit sa scriu o nuvela ceva despre suflete pereche. Si unui suflet pereche sa ii fie lene sa traiasca povestea de iubire. mah...dar o lene dina'aia patologica. Lene pura...nu teama, nu neasumare de responsabilitati...doar lene. Dar pentru ca stiu ca-mi va fi lene sa scriu mai mult de cateva cuvinte despre idee...iata. Leapsa. Baga tu un roman. :)
Vin azi. Stiu ca ma ierti. :)Te sun din buc.

mirror this! spunea...

hai, ca raspunsul meu ar fi un roman in sine. vino si vorbim noi de intriga :)

Anonim spunea...

Vezi ca ziua noastra azi si ziua ta maine. Adica 9 septembrie e sf. ioachim si ana. haha. sa nu faci vreo gafa. :D