joi, 18 septembrie 2008

Paradisuuuuuu.

In sfarsit am reusit sa parasim Santiago.
Aseara am ajuns in Valparaiso. Paradis deci, am zis, si chiar e. Casele variaza de la portocaliu la verde, albastru si roz. Sunt dealuri intregi pline de casute in miniatura iar oamenii urca sute de trepte sau iau lifturi imense care-i duc in fata portii. Pf, ce ciudat imi suna romana. Vorbesc spaniola deja si habar n-aveam o boaba cand am ajuns.
Pacificul e si el amuzant. E plin de macarale si vaporase colorate si ele. Cerul are vreo 6 straturi de nori albi si e mereu soare.
I´m a fucking chinesse :), imi zice el si ma zoreste fiindca trebuie sa mergem in urmatorul port.
Daniel Daniel Daniel Daniel Daniel Daniel. Cam asta vad, aud, gust, ating.
Bah, nu stiu daca ma intorc!
Nu le spuneti alor mei, ii sun eu :)
Coaie tu ce faci mah? Cum stam cu orgiile hihihi
Ano sa stii ca am o palarie exact ca a ta, o port tot timpul :)
Mario pe tine te astept... gasim noi de lucru.
Anne, zi-mi cand te mariti sa stiu cum fac cu banii sa particip :)
Po... ma interesez de viata in Argentina, poate ne mutam toti acolo, nu suntem nici noi hotarati sa rmanem in Santiago sau sa ne mutam in Barceona sau Madrid, si daca veni vorba de ce sa excludem Argentina... is multi creativi pe-acolo.
Ioano, uitasem cine-i Eli dar m-am prins dupa spaniola :) Me querida :)
Mama, tata... va iubesc de mor si jur ca va sun azi :)

Hai bah ca de-acum intru mai des si-o sa incarc si fotografii.
Aseara a fost ziua nationala a Chile si am fost la un party public unde era un foc cat toate zilele si cozi intregi la o coada de peste :)

Hai!

PS: nu exista ordine in idei, si-m,i pare rau daca am exclus pe cine. ma gandesc la toti.

4 comentarii:

Anonim spunea...

hmm... "Daniel Daniel Daniel Daniel Daniel Daniel..." (...) - ahaaa!... carevasazica in ce ma priveste - io --> chill(e)-out! ... adica, asa mi te-ai gandit tu, ana-chiliana! - pe mine sa ma trimiti in patagonia, da??!? ...Doamne-Dumnezeule-Mare!... :))

utopic spunea...

ano, ai cam riscat-o de data asta

jos palaria!

hai cu pozele, ca ne culegem vesti de acolo

besos grandes y un feliz ano nuevo!

Anonim spunea...

ma numesc Ramona dar nu cred ca ma cunosti

mirror this! spunea...

ramona zici, mai taci din gura :)
mi-e dor si mie si-s orizont.