luni, 28 ianuarie 2008

Ultima saptamana la 21.

Ma plimb cu o entorsa - glezna departe de-a unei feline, vinetie si dublata -.
Miros cu un nasuc amprentat de-un virus intern.
...
Azi dimineata mi-a cazut plomba. Si imi propusesem sa nu ma mai spal pe dinti CHIAR in FIECARE dimineata.

Astept 22 de ani. Sunt sigura ca vor veni numai cu plombe noi si stralucitoare pe care n-o sa le las in apa la marginea patului, piele catifelata si aterizari feline, si-un negresit ten de muza :).

Hm, in fine... pot sa sper macar ca intern n-o sa am parte de daune. Plamanii inca reactioneaza frumos la fum iar pancreasul s-a linistit de la sarbatori incoace.

La multi ani! :))

2 comentarii:

a spunea...

la multi ani pt 22
eu ma mai bucur de 21 pana in iulie :)

Unknown spunea...

m-as bucura si eu de 22... doar ca azi, mi s-a rupt maseaua-n doua si se clatina. parca trebuia s-o prind cu ata de clanta usii... si cineva sa intre brusc... ce vremuri, cati dinti de lapte :)