marți, 18 martie 2008

Hm.

Sunt un intermediar amarat. Transfer date de la oameni la oameni. Subiectivismul nu exista.
Ma trezesc in fiecare dimineata zambind si termin ziua la fel. Asta doar fiindca nu ma gandesc prea mult la printerul care nu merge deseori, la cate forwarduri dau pe ora, la cate 5 minute vin taxiurile daca sun la 9494.

Azi am primit un mail de la William Kabila. Are o suma exorbitanta de bani, pe care-i tot transfera in conturi straine/anonime si lui si-mi cere asistenta pentru a-si atinge scopul. Mie mi-ar da 25% din suma, asta inseamna cateva milioane de dolari (pe care nici macar nu mi-i pot inchipui). Este undeva in Africa de Sud, o loc care nu-mi zice mai mult decat Honolulu. As putea sa-mi dau demisia acum si sa ma vand pe 30 de camile in Egipt, sau m-as putea aciua acestui print nebun din Cape Town.

Pana una alta am o sedinta de brand induction la un client care ma ingrozeste prin materialele hilare pe care ni le propune.

Sunt putin obosita. Astept sa vina summitul.

A venit taxiul. Au trecut 5 minute.

Hai!

2 comentarii:

@ukasitotea spunea...

Hehehe! in legatura cu conturile cu bani si milioane din Africa contacteaza-l pe prietenul nostru comun Raducu...Poate sa iti povesteasca cate ceva, cu tot cu replay-uri si tacam complet. Hai cu zen-ul.Tzuca Blo

mirror this! spunea...

:) Nu ma bag Blo. Ce legatura pot sa am eu cu un print miliardar fara belele? :))