sâmbătă, 29 martie 2008

Spalare de pacate.



In preajma acestei ore sau chiar acum, mii de oameni, romani si nu numai, o ard ecologist... gen o ora!?!? Noi am aprins lumanari. Am stins becuri. Am dat muzica mai tare. Hahaha!
Sa fim seriosi, voi aproapele meu, credeti ca daca infiem un copac pe internet, nu calcam pe-o furnica sau ... tinem o ora curentu-n loc o sa ne spalam pacatul fata de planeta :)) ca-n restul miilor de ore s-o calcam in picioare. Intr-adevar forta gravitationala ne ajuta, dar nu ne indeamna sa facem asta. :)

M-am gandit ca totusi sa aprind lumanarile. Poate de fapt se vrea ca o ora oamenii, toti care au "constiinta" (pffff), sa se foloseasca numai de lumanari. Consumerism, ca de asta nu ne delasam. Il acceptam cu placere fiindca stim ca nu poate fi evitat pana la urmatorul karl marx.

E sfanta sambata. Am stins lumanarile. Am pus fever si ... am inceput.

Hai!

Niciun comentariu: