miercuri, 21 mai 2008

Noaptea.

Mi-e dor sa adorm de la 10 la un film hollywoodian.
Sa ma asez pe jos cu gandul ca va fi o noapte lunga dar nu fiindca am ceva anume de facut. Mi-e dor sa citesc beletristica si sa nu ma mai pierd in reviste de specialitate si studii de piata. Nu mai vreau sa retin nume de sociologi si citate reinventate.
M-am saturat sa traduc cuvinte englezesti pe care nu le voi mai folosi niciodata.
Nu mai am timp de mine. Sunt pe fuga, stau sa plec, pierd autobuzul, intarzii la examene de nesomn, nu mai vad nicio bucatica de zi senina fiindca am fruntea incruntata de cele 3 proiecte pe care trebuie sa le termin pana maine.

Ahhh dar si cand s-or duce toate!

Hai!

Maria... sunt sigura ca dupa perioada asta vom putea si noi sa ne-nvartim in jurul pamantului, ca soarele asta care se misca cam repede. Mai e asa de putin :)

4 comentarii:

Maria spunea...

:) - 33 de ore...

mirror this! spunea...

:)) to be continued by me.

Prapastiosul spunea...

Cine poa' sa adoarma de la 10 seara? Pai atunci vine bucuresteanu' cu masina de la job si tre' sa stie toata parcarea ca s-a intors, ca are locul lui rezervat, ca are claxon, ca stie sa vorbeasca spurcat etc. E drept ca nici nu mi-am propus sa (a)dorm de la ora asta:)

Hai! Mai aveti putin si gata. Va tin pumnii.

mirror this! spunea...

ce vorbesti? eu sunt retrasa intr-un turn de printese la care pana si sunetele ajung cu un efort pe care de cele mai multe ori nu-l depun :)
trebuie sa vii sa dormi in a19, DE LA 10 FIX!