sâmbătă, 26 ianuarie 2008

In ultima vreme.

Nu prea exista varianta "pe scurt" la tema "in ultima vreme".

Cea mai puternica senzatie de neputinta din vina fricii, alaltaieri cand in bloc era un homeless infiorator care ma fixa cu o privire nebuna. Am calcat stramb. Dupa socul cu reactii neintelese, strigam tremurand ca mi-am distrus sosonii mei noi, am ajuns urmatoarea zi la urgente. Mi-am facut griji, dansasem toata noaptea la disco circ.

Medicul m-a linistit - e ok fluturas, poti sa zbori si cu o aripa ranita - i-am zambit cu sinceritate si i-am multumit pentru reteta fara contraindicatii. Si... ahhh ce-am mai zburat cu tot cu entorsa.

Inainte de a merge in loja, la piesa Vitamine, m-am indragostit de un trecator. I-am spus ca este cel mai frumos baiat pe care il vazusem in ziua aceea. Ce scurte sunt pasiunile. Alea intense. Uitam un om dupa ani de "relationari", dar ni-l amintim mereu pe ala care ne-a fascinat pentru 1 secunda.

Disco trash-ul imi este fidel si nud. Il iubesc.

In ceea ce priveste dialogurile:

L.: Si ai terminat chimia?
L.: Nu, de fapt... eu am inceput chimia.


I.: Bai cum am dormit noi aici, ca niste boabe intr-o pastaie, nu?
A.: Bai nu stiu. Eu pe asta cu pastaia n-am mai prins-o, dormeam deja.

Hai! Buna dimineata!