duminică, 25 mai 2008

M-a jucat pe degete.

Dimineata de sambata incepe la 3 cand eu si R. plecam de la Po spre Ota unde avea sa fie after party. Racoare, petreceri, trafic... ca doar e noaptea alba a galeriilor. In decurs de 20 de minute, intre Cercul Militar si Cismigiu cel putin 6 indivizi ne-au adresat apelative ca tarfelor, curvelor, interesandu-se de preturi si numere de telefon.
Dupa o dimineata-noapte perfecta ...

M-am trezit mai tarziu decat imi propusesem dar cu gandul ca proiectele trebuie facute pana seara... deschid laptopul, firefox... nimic. Nicio conexiune nu s-a legat de mine.

Seara, am rupt cheia in usa.

Po mi-a copt expadrilele in cuptorul cu microunde. S-au transformat obiecte decorative.

La petrecere
- Esti atat de frumoasa... atat de frumoasa incat devii irelevanta.

- You're so beautiful, such a beautiful girl P., but you know, we're intellectuals.

- I-ai agatat barbatul. Ha-ha!
- Desigur ca nu, il chema sotia...
- Ei stii tu, agatat intre ghilimele; si-un cot in coaste.

Am mancat resturile unui bufet suedez, fosta mancare sculptata.
M-am asezat pe super-glue cu rochia de printesa.
L-am condus pe cel mai agresiv arhitect din tara spre o voma pe Calea Victoriei.

Cand sa-mi trag rasuflarea, simt o mangaiere pe picior, zambesc si ating locul rasfatat. Coliziunea cu gandacul crocant, mare, negru m-a paralizat.

In cele din urma, am adormit precauta ... am visat ca lui P. i s-a rupt un dinte. AND IT DID! :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Yeah...good times are killing me too..
I just wish you we're here

Anonim spunea...

ladyyyy in reeeeed :))