marți, 6 mai 2008

Nu iesim nicaieri.



Maine am examen la sociologie urbana. Toata seara am navigat pe internet. M-am gandit ca pe-aici o arde urbanu', sau in fine o alta metafora cu oglinda orasului :))

Dar printre astea se intampla numeroase alte lucruri care imi distrag atentia. N-am vrut sa-mi fac liste de prioritati. Nu mi-am facut nici acum, mi-am schitat, totusi, un orar al examenelor.
De ieri mi-am schimbat locul de munca si meseria. Ma tenteaza sa zambesc in nas stabilitatii si de cele mai multe ori o fac. E planul care-mi iese cel mai bine si de care ma tin cu indarjire. Ma refer cel putin la partea profesionala.

Am fost la Sulina. Mai devreme decat ma asteptam, mai tanara si ea. O primavara rece si umeda care ne-a pacalit cu-n soare cu dinti, vazut de cele mai multe ori ziua :). Liniste, toropeala de liniste, ne-am plimbat lenes pe plaja pustie si-am sarit peste conventii, tevi si printre altele dricuri. La fel de imprevizibila ca-ntotdeauna, Sulina.

Ma gandesc ca o sa ma indragostesc, acum.

Niciun comentariu: